Service replici ELECTRICE, GAZ si CO2

Efectuam:  Diagnosticare si constatare / revizie,   Intretinere,  Reparatii,   Upgrade-uri,  Calibrare cu laser pentru Lunete sau Dot-sight,  Test cronograf

Tarife:

  1. Pretul manoperei este de 100 Lei / ora de lucru, dupa prima ora, caclulul se face din 30 in 30 minute (testul cronograf inclus).
  2. Personele care doresc doar testarea armei la cronograf, tariful este de 15 lei
  3. Curatat teava interioara  50 lei
  4. Schimbare mufe  30 lei
  5. Etansare incarcatoare gaz    50 lei

Timpi aproximativi estimati :

  1. Timp aproximativ de manopera pentru: instalat mosfet    2 ore
  2. Timp aproximativ de manopera pentru: inlocuit roti + shimming, schimbat piese componente GEARBOX - 1,5-2 ore
  3. Timp aproximativ de manopera pentru: inlocuit teava + camera de hop-up    1 ora
     

*In cazul in care piesele sunt comandate din magazinul nostru, beneficiati de o reducere la valoarea manoperei.

Toate preturile sunt exprimate in lei si includ TVA

Perioada de garantie pentru serviciile efectuate este cuprinsa intre 1-6 luni, in functie de model, modul de functionare si gradul de uzura a armei.

50,00 lei

42,02 lei Fara TVA

check In stoc

1. Diagnosticare si constatare / revizie:

a) Demontare / montare arma:

  • demontare gearbox
  • demontare motor
  • grup aer
  • partea mecanica
  • teava
  • camera/unitate hop-up (unde este cazul)
  • supape 

b) Test cronograf;  


2. Intretinere: 

  • curatare / gresare grup aer, supape
  • curatare / gresare teava
  • reglare hop-up (unde este cazul)
  • curatarea componentelor externe, a sinelor de culisare
  • test cronograf

3. Reparatii: 

  • inlocuirea pieselor defecte / uzate (parghii, grup aer, resort, piston, supape, partea superioara a incarcatorului LIP, talpa incarcator, o-ring-uri, arculete, parghii, roti dintate, cablaj, mosfet, lamele sau papuci de contact, guma hop-up etc.)
  • test cronograf

4. Upgrade-uri (doar pentru pustile electrice si pentru lunetisti):  

a) De putere:

  • resort
  • ghidaj resort
  • grup aer
  • motor
  • pinioane si angrenaje cu roti dintate
    Nota: upgrad-urile se fac pana in limita de 140 m/s, orice upgrade peste aceasta putere nu este acoperit de nici o perioada de garantie

b) De precizie:

  • teava
  • guma hop-up
  • camera hop-up
  • shimming (alinierea rotilor dintate ale angrenalelor)

c) partea electrica:

  • cablaj
  • mosfet
  • motor

5. Test cronograf: SPRING

  • M/S
  • FPS
  • Joules
  • BPM
  • BPS

Pentru replicile deja demontate, aduse bucatele

  • nu asiguram garantie de montaj si rezistenta
  • montajul se face pe raspunderea clientului asupra integritatii componentelor aduse in service si asupra posibilelor lipsuri

Pentru testarea replicilor care necesita :

  • CO2 - clientul achita contravaloarea buteliilor utilizate in teste
  • baterii - clientul daca nu prezinta replica cu baterie incarcata se vor folosi bateriile de test ale service-ului (atentie daca bateriile noastre sunt mai puternice decat ale dumneavoastra parametrii de putere pot fi alterati pozitiv, va recomandam sa veniti cu bateria proprie)
  • replica supusa reparatiilor, intretinerii, upgrade-urilor si altor actiuni trebuie furnizata impreuna cu incarcatorul ei, alimentat cu bile.

Service replici ELECTRICE, GAZ si CO2
9999 Produse

Politica de retur

Condiţiile generale de returnare se aplica numai clientilor persoane fizice:

  • Produsele achiziţionate la distantă se pot returna conform O.U. 34/2014.
  • Acestea vor fi returnate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea, exceptând prima comandă la care suportăm costul de transport în cazul înlocuirii produselor cu altele de cel puțin aceeași valoare.
  • Vă recomandăm să notați numărul AWB pentru a putea urmări coletul. Vânzătorul va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 de zile de la data receptionării acestora.
  • Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
  • Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, lovituri, ciobituri, şocuri, modificări sau consumabile desigilate (pungi de bile, gaz, ulei siliconic, acumulatori, gume hop-up, etc.)
  • Vânzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului:   "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
  • Produsele primite defecte: Dacă produsele returnate sunt defecte sau au vicii de fabricaţie, fac obiectul garanţiei specifice fiecărui produs în parte.

Procedură de returnare a produselor:

  1. Scrieti-ne pe watsapp 0722550897
  2. Specificati numarul de comanda si seria facturii pentru identificarea.
  3. Dupa confirmarea dispecerului urmati pasii indicati de acesta, conversatiile vor fi pastrate si salvate pentru evidenta statusului
  4. Trimiteţi coletul la adresa: str. Dr. Liviu Gabor nr 4, Timisoara, Cod postal: 300323, jud. Timis; Destinatar: DEAIRSOFT.RO   tel 0722550897

NOTĂ: Vă recomandăm returnarea coletelor prin Urgent Cargus sau FanCourier. Nu trimiteți coletele ramburs (ACESTEA VOR FI REFUZATE), produsele trebuie verificate înainte de returnarea banilor în contul dvs.

Serviciu de Pick-up

Puteţi opta pentru această metodă, dacă doriţi ca firma de curierat să ridice direct de la adresa dvs coletul. Costul acestui serviciu este de 29.75 lei. Acest serviciu NU trebuie plătit la curier. Costul de 29.75 lei se reţine din totalul sumei care trebuie returnate, sau se adaugă pe următoarea factură. 

Serviciul de Pick-up se realizează prin firma de curierat Cargus. NU se poate programa ridicarea coletului. 

  1. Scrieti-ne pe watsapp 0722550897
  2. Specificati numarul de comanda si seria facturii pentru identificarea.
  3. Dupa confirmarea dispecerului urmati pasii indicati de acesta, conversatiile vor fi pastrate si salvate pentru evidenta statusului
  4. Trimiteţi coletul la adresa: str. Dr. Liviu Gabor nr 4, Timisoara, Cod postal: 300323, jud. Timis; Destinatar: DEAIRSOFT.RO tel 0722550897

Instrucţiuni de ambalare a produselor:

  • Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.
  • Notaţi numărul de comanda pe colet astfel încât să putem identifica mai repede coletul dvs.
  • NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor!
  • NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!
  • Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.

Descarca-ti si citeste certificatul de garantie inainte de achizitie, este obligatia ta sa te documentezi. CERTIFICAT DE GARANTIE DIGITAL

S-ar putea sa-ti placa
chat Comentarii (0)
99 alte produse in aceeasi categorie: