Livrarea produselor
- Pentru clientii din TIMISOARA livarea se face in cursul aceleiasi zile prin curier rapid sau cu ridicare personala in intervalul L-V 8-20 S 10-14.
- Pentru clientii din alte localitati decat Timisoara livrarea produselor se face doar prin serviciul de curierat rapid.
- Comenzile peste 701 lei cu TVA care nu se afla in categoria ''Lichidare de stoc'', ''Promotii'' sau alte oferte cu reducere de pret beneficiaza de transport gratuit in localitatile cu acoperire a curierului.
- Magazinul nostru acceptă orice clienți din Uniunea Europeană, dar livrarea o putem face momentan doar pe teritoriul României. SC QUALITY MANAGEMENT AND SERVICES BY LOYD SRL nu livreaza produse in afara Romaniei.
- Produsele aflate in diferite promotii nu se totalizeaza la transport gratuit.
- Pretul pentru un colet este 29.75 lei cu TVA inclus in localitatile cu acoperire a curierului.
- La produsele cu specificatia "LIVRARE GRATUITA", costurile de livrare sunt acoperite de catre noi. Aceasta facilitate este valabila doar in cazul localitatilor in care serviciile de curierat au puncte de lucru. Pentru localitatile in care curierul nu are punct de lucru costul transportului se va comunica catre client telefonic sau prin e-mail si va fi suportat de acesta precum si alte costuri suplimentare de transfer in cont sau ramburs.
- In cazul produselor aflate la promotie taxa de transport va fi achitata de catre client, indiferent de valoarea comenzii.
- Taxa de transport va fi afisata pe factura si inclusa in suma de achitat curierului.
Termen de livrare
- Pentru produsele existente in stoc, in cazul in care doriti plata ramburs, livrarea comenzii se face imediat dupa ce va confirmam existenta acestora in stoc. In cazul in care alegeti plata in cont, livrarea se face imediat dupa confirmarea de catre banca a platii. Comenzile lansate Vineri se vor solutiona in ziua de Luni a saptamanii urmatoare.
- Pentru produsele care nu exista in stoc, vi se va comunica la cerere prin e-mail termenul de livrare.
- S.C. QUALITY MANAGEMENT AND SERVICES BY LOYD S.R.L. nu isi asuma nici o raspundere contractula fata de client in urma lansarii comenzii,
- Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.) din O.U.G. 34/2014: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
- Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. In cazul in care anumite produse care nu sunt in stoc si au fost confirmate prin e-mailul automat, S.C. QUALITY MANAGEMENT AND SERVICES BY LOYD S.R.L. nu isi creeaza nici o obligatie fata de client pentru a livra acele produse.
Produsele pleaca zilnic de la noi in jurul orei 17 termenul de livrare fiind intre 24-72 ore.
Politica de retur
Condiţiile generale de returnare se aplica numai clientilor persoane fizice:
- Produsele achiziţionate la distantă se pot returna conform O.U. 34/2014.
- Acestea vor fi returnate în ambalajul original şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea, exceptând prima comandă la care suportăm costul de transport în cazul înlocuirii produselor cu altele de cel puțin aceeași valoare.
- Vă recomandăm să notați numărul AWB pentru a putea urmări coletul. Vânzătorul va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 14 de zile de la data receptionării acestora.
- Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
- Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, lovituri, ciobituri, şocuri, modificări sau consumabile desigilate (pungi de bile, gaz, ulei siliconic, acumulatori, gume hop-up, etc.)
- Vânzătorul poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, etc. pentru readucerea lor la starea iniţială, care pot avea o valoare între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului: "Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."
- Produsele primite defecte: Dacă produsele returnate sunt defecte sau au vicii de fabricaţie, fac obiectul garanţiei specifice fiecărui produs în parte.
Procedură de returnare a produselor:
- Scrieti-ne pe watsapp 0722550897
- Specificati numarul de comanda si seria facturii pentru identificarea.
- Dupa confirmarea dispecerului urmati pasii indicati de acesta, conversatiile vor fi pastrate si salvate pentru evidenta statusului
- Trimiteţi coletul la adresa: str. Dr. Liviu Gabor nr 4, Timisoara, Cod postal: 300323, jud. Timis; Destinatar: DEAIRSOFT.RO tel 0722550897
NOTĂ: Vă recomandăm returnarea coletelor prin Urgent Cargus sau FanCourier. Nu trimiteți coletele ramburs (ACESTEA VOR FI REFUZATE), produsele trebuie verificate înainte de returnarea banilor în contul dvs.
Serviciu de Pick-up
Puteţi opta pentru această metodă, dacă doriţi ca firma de curierat să ridice direct de la adresa dvs coletul. Costul acestui serviciu este de 29.75 lei. Acest serviciu NU trebuie plătit la curier. Costul de 29.75 lei se reţine din totalul sumei care trebuie returnate, sau se adaugă pe următoarea factură.
Serviciul de Pick-up se realizează prin firma de curierat Cargus. NU se poate programa ridicarea coletului.
- Scrieti-ne pe watsapp 0722550897
- Specificati numarul de comanda si seria facturii pentru identificarea.
- Dupa confirmarea dispecerului urmati pasii indicati de acesta, conversatiile vor fi pastrate si salvate pentru evidenta statusului
- Trimiteţi coletul la adresa: str. Dr. Liviu Gabor nr 4, Timisoara, Cod postal: 300323, jud. Timis; Destinatar: DEAIRSOFT.RO tel 0722550897
Instrucţiuni de ambalare a produselor:
- Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.
- Notaţi numărul de comanda pe colet astfel încât să putem identifica mai repede coletul dvs.
- NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor!
- NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!
- Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.